Sailor news
Merenkulun arvaamaton maailma tarvitsee tietoa
6.2.2024
Yltääkö Kiinan Vyö- ja tie -hanke jo Kemiin saakka?
31.1.2024
Tuotetankkerit Saana ja Halti saapuivat Suomen lipun alle
29.1.2024
Viimeinen erämaa
19.12.2023
Oikeistohallituksen leikkauslistat on lakaistava luudalla yli laidan!
11.12.2023
Luottamusmiehet Bea Ahlgren ja Temmy Tuomela: EK:n ja SAK:n on palattava neuvottelupöytään
8.12.2023
Sähköautot kuumentavat tunteita rahtilaivoilla
8.12.2023
M/s Finnsirius
13.10.2023
Painava Syy
13.10.2023
Rakennusmiehistä merimiehiä ”muuntokoulutuksen” avulla?
29.9.2023
Fennica kohti Kanadaa
5.9.2023
Jukka Kiviranta - merimies Kuopiosta
28.8.2023
Kesätyössä vesibusseilla
21.6.2023
Tarjanne lämpiää jälleen puilla
19.6.2023
Eckerö Linen M/s Finbo Cargo tekee kesäsesonkina 6 lähtöä päivässä Vuosaaren ja Muugan välillä
16.6.2023
Suomalaisessa merenkulussa on jännät paikat
14.6.2023
Hankoniemen meritaistelusta 310 vuotta - miten tapahtumat vaikuttavat tähän päivään?
5.6.2023
Seiskari ryöstettiin, mutta muistoja ei voi varastaa
2.6.2023
NTF katsoo tulevaisuuteen
24.5.2023
Petteri Taalas: Ilmastonmuutoksen suuntaa voidaan kääntää vain päästöjä vähentämällä
3.5.2023
M/s Viking XPRS saapui Suomen lipun alle ja tarjoaa töitä suomalaisille merimiehille
25.4.2023
Niko Salonen purjehtii Pohjanmerellä
19.4.2023
Turun ja Puolan välinen laivalinja etenee
18.4.2023
Näkökulma Huoltovarmuuskeskuksen selvitykseen: Suomen merikuljetusten huoltovarmuuden on perustuttava kotimaiseen tonnistoon, eli Suomen lippuun
28.3.2023
Juha Viitalasta eduskunta saisi pätevän merenkulun puolestapuhujan
20.3.2023
Jäänmurtaja Urho on kovakuntoinen 50-vuotias
17.3.2023
Reissureportaasi Sisä-Suomen ammattiosaston virkistysviikonlopusta
7.3.2023
M/s Viking XPRS saapui Suomen lipun alle - todella tärkeää suomalaiselle merenkululle
6.3.2023
Naantalin satama
27.2.2023
Kuka suojelee merimiestä Itämerellä?
16.2.2023