Tee työehtosopimusaloitteita! Työehtosopimuskierros 2024
1.10.2023
Tatsi: Millaisen viestin lähetämme leikkaamalla heikoimmassa asemassa olevien tukia?
28.9.2023
Merenkulun Turvallisuuspalkinto Sea Sunday merikapteeni Matti Aaltoselle
12.9.2023
Meriala ja soviteltu päiväraha - ohje päivärahan hakemiseen
30.8.2023
Australiassa yritettiin estää ammattiliittojen neuvotteluoikeus – mutta saatiinkin aikaan maan historian ensimmäinen työehtosopimus LNG-työntekijöille!
28.8.2023
SAK:n hallitus: Aloitamme järjestöllisen valmiuden kohottamisen
14.8.2023
Australian LNG-tuotantolaitosten työntekijät valmistautuvat lakkoon
11.8.2023
AKT ja SMU: Ay-liikkeelle merkittävä periaatteellinen voitto käräjäoikeudessa
3.8.2023
IMO:ssa kiristettiin tavoitteita kansainvälisen meriliikenteen kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi
7.7.2023
Pelkkää simpanssia
13.6.2023
Sisä-Suomen osasto 40 vuotta
13.6.2023
SAK:n Jarkko Eloranta: Työrauhaa edistetään sopimuksista kiinni pitämällä, ei kansalaisoikeuksia rajoittamalla
7.6.2023
Pacta sunt servanda. Sopimus sitoo.
2.6.2023
Merimies-Unionin valtuusto: Suomen lipun ja suomalaisten merimiesten tulevaisuus on turvattava tulevassa hallitusohjelmassa
10.5.2023
Suomalaisen merenkulun toimintaedellytykset on turvattava tulevassa hallitusohjelmassa
3.4.2023
Nesteen Porvoon jalostamon pääluottamusmies ja kansanedustajaehdokas Sami Ryynänen: ”Kannustusta kentillä riittää – törkytölväisyt vähissä”
27.3.2023
EU:n meriliikenneasetuksesta sopu – Suomen kilpailukyvylle välttämättömän talvimerenkulun erityispiirteet huomioitu
23.3.2023
Puolet suomalaisista merenkulkijoista on naisia, jotka ylläpitävät Suomen meriliikenteen huoltovarmuutta
8.3.2023
Kuljetusliitot KL: VM:n liikennesektorille ehdottamat leikkaukset ovat yhteiskunnallisesti vaarallisia
7.3.2023
Pekka Toveri: Luotsauksen vapauttaminen voi pitää sisällään turvallisuusriskejä
6.3.2023