Suomen Merimiesunioni logo
Turvaposti
Membership service

Tee työehtosopimusaloitteita! Työehtosopimuskierros 2024

1.10.2023

Tatsi: Millaisen viestin lähetämme leikkaamalla heikoimmassa asemassa olevien tukia?

28.9.2023

Merenkulun Turvallisuuspalkinto Sea Sunday merikapteeni Matti Aaltoselle

12.9.2023

Meriala ja soviteltu päiväraha - ohje päivärahan hakemiseen

30.8.2023

Australiassa yritettiin estää ammattiliittojen neuvotteluoikeus – mutta saatiinkin aikaan maan historian ensimmäinen työehtosopimus LNG-työntekijöille!

28.8.2023

SAK:n hallitus: Aloitamme järjestöllisen valmiuden kohottamisen

14.8.2023

Australian LNG-tuotantolaitosten työntekijät valmistautuvat lakkoon

11.8.2023

AKT ja SMU: Ay-liikkeelle merkittävä periaatteellinen voitto käräjäoikeudessa

3.8.2023

IMO:ssa kiristettiin tavoitteita kansainvälisen meriliikenteen kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi

7.7.2023

Sisä-Suomen osasto 40 vuotta

13.6.2023

Pelkkää simpanssia

13.6.2023

SAK:n Jarkko Eloranta: Työrauhaa edistetään sopimuksista kiinni pitämällä, ei kansalaisoikeuksia rajoittamalla

7.6.2023

Pacta sunt servanda. Sopimus sitoo.

2.6.2023

Merimies-Unionin valtuusto: Suomen lipun ja suomalaisten merimiesten tulevaisuus on turvattava tulevassa hallitusohjelmassa

10.5.2023

Suomalaisen merenkulun toimintaedellytykset on turvattava tulevassa hallitusohjelmassa

3.4.2023

Nesteen Porvoon jalostamon pääluottamusmies ja kansanedustajaehdokas Sami Ryynänen: ”Kannustusta kentillä riittää – törkytölväisyt vähissä”

27.3.2023

EU:n meriliikenneasetuksesta sopu – Suomen kilpailukyvylle välttämättömän talvimerenkulun erityispiirteet huomioitu

23.3.2023

Puolet suomalaisista merenkulkijoista on naisia, jotka ylläpitävät Suomen meriliikenteen huoltovarmuutta

8.3.2023

Kuljetusliitot KL: VM:n liikennesektorille ehdottamat leikkaukset ovat yhteiskunnallisesti vaarallisia

7.3.2023

Pekka Toveri: Luotsauksen vapauttaminen voi pitää sisällään turvallisuusriskejä

6.3.2023