Talvimerenkulkua Turun saaristossa: FinFerriesin Prostvik1 liikennöi Nauvon ja Korppoon välillä
16.2.2022
Elinkeinoelämä ja ammattijärjestöt: Talvimerenkulun kilpailuhaitta hyvitettävä EU:n ilmastotoimissa
9.2.2022
SATAMAPERKELE! Satamasta syntyi Kotka
8.2.2022
Ulkomaanliikenteen lastialusten ja matkustaja-alusten palkankorotukset on hyväksytty
27.1.2022
Ulkomaanliikenteen matkustaja-alusten palkankorotuksista neuvottelutulos 21.1.2022
24.1.2022
Ulkomaanliikenteen kauppa-alusten palkankorotuksista neuvottelutulos 20.1.2022
20.1.2022
MKK kouluttaa: Laiva-alan luentopäivät: Turvallinen laivamatka
13.1.2022
Seuraa Nesteen tankkilaiva M/t Jatulin matkaa Korean telakalta Afrikan ympäri Suomeen
9.1.2022
Miehistöt työskentelevät merten valtateillä jaksamisensa äärirajoilla
14.12.2021
Jäänmurtaja Otso lähti 3.12.2021 avustamaan kauppalaivoja Perämerelle
3.12.2021
On aika muistaa merenkulkijoita Joulutervehdyksellä! Lähetä omasi!
29.11.2021
IMO:n neuvotteluissa kansainvälisen meriliikenteen päästövähennyskeinoista ei merkittävää edistystä
26.11.2021
Merimies-Unionin valtuusto: suomalaisilla laivoilla olisi töitä tarjolla ja tekijöitä kaivataan
23.11.2021
IMO:ssa neuvotellaan vuoteen 2050 asetetun päästövähennystavoitteen kiristämisestä
22.11.2021
Seafarers’ Unions: Finnish dependence on winter shipping must be taken into account by EU emissions trading
27.10.2021
Merenkulkijaliitot: EU:n päästökaupassa on pakko huomioida, että Suomi on talvimerenkulusta riippuvainen
26.10.2021
Arctian toimitusjohtaja Maunu Visuri: Kiristyvät päästövähennystavoitteet lisäävät painetta jäänmurtokaluston uusintaan
25.10.2021
Eduskunnan Meriryhmän puheenjohtaja Kristiina Salonen: EU-päätöksentekoon on saatava tietoa Suomen talvimerenkulun erityispiirteistä
25.10.2021
Kansainvälinen merenkulkujärjestö IMO edistää meriliikenteen automaatiota
20.10.2021
Sähköpostia ammattiliitolle tietoturvallisesti
14.10.2021